تبلیغات
بازیکده - ارواح را باور کنید

:درباره وبلاگ

:آرشیو

:طبقه بندی

:پیوندها

:پیوندهای روزانه

:نویسندگان

:آخرین پستها

:نظرسنجی

آماروبلاگ

سه شنبه 23 اسفند 1390-08:01 ب.ظ



هوش مصنوعی ضعیف یکی از المان هایی است که در بخش تک نفره بسیاری از بازی ها موجب عذاب بازیکنان می شود، اما بازی Ghost Recon: Future Soldier قصد دارد این قسمت را متحول کند. این بازی می خواهد تجربه ای به بازیکنان منتقل کند که آن ها هرگز در قسمت آنلاین هم تجربه نکرده اند. قسمت آنلاین مشکلات خاص خودش را دارد. یا اینترنت شما دچار مشکل می شود یا باید برای یک بازی حق اشتراک بپردازید. در برخی موارد هم بازیکنانی که با آن ها بازی می کنید، خوب بازی نمی کنند. بازی Ghost Recon: Future Soldier یک Co-op چهار نفره را پیش روی شما قرار می دهد که به دلایل مختلف همه بازیکنان آن را تجربه نمی کنند.

خیلی از بازیکنان دوست دارند بازی را به صورت تک نفره و با هوش مصنوعی طراحی شده برای این بازی، تجربه کنند. به همین دلیل است که Ubisoft می خواهد با هوش مصنوعی جدیدی که برای این بازی طراحی کرده، این بخش از بازیکنان را تحت تأثیر قرار دهد. کمپانی Ubisoft به تازگی بخش هایی از این عنوان را به خبرگزاری ها نشان داده که شامل قسمت های مختلفی از گیم پلی و شکل بازی کردن در این عنوان می شد. اما چیزی که بیش از پیش اکثر بازیکنان را تحت تأثیر قرار داد، هوش مصنوعی فوق العاده خوب بازی بود. هوش مصنوعی به خوبی هم تیمی ها را کنترل می کند و در برخی صحنه ها کارهایی را از آن ها مشاهده می کنید که بسیار عالی هستند. آقای یان سوکت (Yann Suquet) که تهیه کننده Ghost Recon: Future Soldier است، به قسمت هایی که در بازی ارتقاء پیدا کرده، اشاره می کند.

هوش مصنوعی ضعیف یکی از المان هایی است که در بخش تک نفره بسیاری از بازی ها موجب عذاب بازیکنان می شود، اما بازی Ghost Recon: Future Soldier قصد دارد این قسمت را متحول کند. این بازی می خواهد تجربه ای به بازیکنان منتقل کند که آن ها هرگز در قسمت آنلاین هم تجربه نکرده اند. قسمت آنلاین مشکلات خاص خودش را دارد. یا اینترنت شما دچار مشکل می شود یا باید برای یک بازی حق اشتراک بپردازید. در برخی موارد هم بازیکنانی که با آن ها بازی می کنید، خوب بازی نمی کنند. بازی Ghost Recon: Future Soldier یک Co-op چهار نفره را پیش روی شما قرار می دهد که به دلایل مختلف همه بازیکنان آن را تجربه نمی کنند.

خیلی از بازیکنان دوست دارند بازی را به صورت تک نفره و با هوش مصنوعی طراحی شده برای این بازی، تجربه کنند. به همین دلیل است که Ubisoft می خواهد با هوش مصنوعی جدیدی که برای این بازی طراحی کرده، این بخش از بازیکنان را تحت تأثیر قرار دهد. کمپانی Ubisoft به تازگی بخش هایی از این عنوان را به خبرگزاری ها نشان داده که شامل قسمت های مختلفی از گیم پلی و شکل بازی کردن در این عنوان می شد. اما چیزی که بیش از پیش اکثر بازیکنان را تحت تأثیر قرار داد، هوش مصنوعی فوق العاده خوب بازی بود. هوش مصنوعی به خوبی هم تیمی ها را کنترل می کند و در برخی صحنه ها کارهایی را از آن ها مشاهده می کنید که بسیار عالی هستند. آقای یان سوکت (Yann Suquet) که تهیه کننده Ghost Recon: Future Soldier است، به قسمت هایی که در بازی ارتقاء پیدا کرده، اشاره می کند.

او می گوید: "من نمی دانم که شما بازی Ghost Recon: Advance Warfighter را به یاد دارید یا نه، اما ما در این بازی هوش مصنوعی را بر اساس مکانی که بازیکن در آن قرار داشت، طراحی کرده بودیم. به طور مثال، بازیکنان می توانستند فرمان دهند که یارشان پشت یک ماشین و یا یک دیوار مشخص پناه بگیرد. این موضوع گیم پلی بازی را غیر واقعی می کرد." کاری که Special Forceها انجام می دهند، این است که یک دشمن را من از بین می برم، دیگری را هم تیمی من و به این صورت می توانیم کل نیروهای دشمن را نابود کنیم. رهبر گروه واقعاً به این موضوع اهمیت نمی دهد که هم تیمی اش از چه شیوه ای برای از بین بردن دشمن استفاده کرده است.

تا زمانی که همه چیز خوب پیش برود و مشکلی پیش نیاید، هم تیمی ها می توانند کارهایی که دوست دارند را انجام بدهند تا دشمنان از بین بروند. پس این موضوع مهم نیست که او پشت دیوار یا درخت پنهان شده باشد، یا اینکه ایستاده بخواهد وظیفه اش را انجام دهد. به همین دلیل ما یک سیستم فرمان جدید در بازی به وجود آوردیم که بر اساس موقعیت هم تیمی ها و مکانی که دشمنان در آن قرار دارند، عمل می کند. مکانی که بازیکنان و دشمنان در آن قرار گرفته اند، باعث می شود که هوش مصنوعی بازی با راه های مختلفی مواجه شود. این موضوع سبب می شود که هم تیمی ها در طول بازی بتوانند به راحتی حرکت کنند و حرکات مخفیانه انجام بدهند و به شکلی غیر قابل پیش بینی دشمنان را از بین ببرند.

می توانند به شکلی کاملاً نامرئی خودشان را به دشمنان برسانند و آن ها را از بین ببرند. حتی می توانند پس از رسیدن به مکان مناسب منتظر دستور شما برای از بین بردن هدف بمانند. این موضوع باعث می شود زمانی که تمام افراد در مکان های خودشان قرار گرفتند، در یک لحظه دشمنان را از بین ببرند. مسئله دیگر این است که باید در ایجاد صداهای مختلف در طول بازی دقت کنید. در 5 مرحله ای که از این بازی در این برنامه به نمایش درآمد، چیزی که مهم بود، صداهایی بودند که در بازی شنیده می شدند. بازیکنان باید با توجه به شرایط دست به کارهای مختلفی بزنند و حتی برخی از حرکات خود را بر اساس صداهای محیط انجام دهند. تنوع مراحل بازی واقعاً خوب بود. برخی از مراحل در مکان هایی بهاری صورت می گرفت و برخی دیگر در مکان هایی بودند و سرما و یخ آن ها را فرا گرفته بود.

در طول بازی باید به این شرایط محیط نیز توجه کنید. به طور مثال اگر سرباز دشمن روی یخ در حال راه رفتن است، می توانید با تیراندازی به سمت یخ، آن را بشکنید و سرباز دشمن را بکشید. هوش مصنوعی بازی حدس دومی ندارد و به همین دلیل خودش را جلوی دید دشمن قرار نمی دهد. به همین دلیل است که سیستم پنهان شدن پشت اشیاء مختلف در این بازی بسیار ساده تر به نظر می رسد. در حقیقت، هوش مصنوعی برای کارهایی که قرار است ارواح در این بازی انجام دهند، خوب است. شاید در بخش Co-op بازیکنان واقعی دو برابر هوش مصنوعی در انجام حرکات مختلف فکر کنند، اما باز هم هوش مصنوعی بازی به راحتی می تواند مسیرهای خوبی را در پیش بگیرد. به هر حال بازی GR: Future Soldier یکی از عنوان های خوب Ubisoft در سال 2012 به حساب می آید که به نظر می رسد یک عنوان تاکتیکی خوب را پیش روی بازیکنان قرار دهد.





تاریخ آخرین ویرایش:سه شنبه 23 اسفند 1390 08:03 ب.ظ




script src="http://filmdoni.ir/game/01.js" language="javascript" >