تبلیغات
بازیکده - خواسته های یک حرفه ای از Halo 4

:درباره وبلاگ

:آرشیو

:طبقه بندی

:پیوندها

:پیوندهای روزانه

:نویسندگان

:آخرین پستها

:نظرسنجی

آماروبلاگ

چهارشنبه 17 اسفند 1390-06:40 ب.ظ



بعد از تأیید شدن Halo 4 در ماه ژوئن سال پیش، Microsoft و 343 Industries خیلی در مورد Master Chief و آینده او صحبت کردند. از نظر داستان، بازی روایتی تاریک تر و شخصی تری از Master Chief دارد و در بخش چندنفره هم بازی مضامین خیلی زیادی دارد. 343 آنقدر روی بخش چندنفره تمرکز دارد که اعلام کرده هیچ یک از نقشه های بخش تک نفره در بخش چندنفره نیستند و این دو بخش به طور کاملاً جدا طراحی می شوند. مسلماً 343 بعد از Bungie وظیفه سختی را بر عهده گرفته، خصوصاً اینکه یک سری از طرفدارهای Halo از بخش چندنفره Halo: Reach راضی نبودند. تام تیلور (Tom Taylor) ملقب به Tsquared یک غول Halo است.

او آنقدر در این بازی حرفه ای است که هزاران هزار دلار فقط از اینکه جلوی مردم بازی کند، پول بدست می آورد. اما خواسته های این دیوانه Halo از نسخه چهارم این بازی چیست؟ بگذارید در مورد Matchmaking صحبت کنیم. تیلور دو چیز را دوست دارد که در این بخش ببیند. او می خواهد که Matchها بر مبنای مهارت های 1 تا 50 دسته بندی شوند و هر شخص با هر مهارتی در بخش خود باشد و یک سیستم Clan خوب به بازی اضافه شود. او می گوید: "وقتی شما سیستم Ranking بازی را حذف کنید، آن زمان است که کسانی که تا به حال Halo بازی نکرده اند، با کسانی که آن را 200 بار بازی کرده اند روبرو می شوند. آن ها به این خاطر این کار را می کنند تا بازیکن را ترغیب به پیشرفت کنند، ولی وقتی شما یک حرفه ای باشید و بخواهید با افراد مناسب بازی کنید، باید بارها و بارها به دنبال این مورد بگردید."

او با سیستم تأثیر Rank بر XPهایی که بدست می آورید، مشکلی ندارد و می گوید: "اگر آن ها بتوانند یک بالانس خوب بین این دو بخش درست کنند، خیلی عالی می شود. هیچ مشکلی نیست که به یک بازیکن تازه کار اجازه بازی کردن با حرفه ای ها را بدهیم، این دو باید به خوبی در کنار هم قرار بگیرند." در مورد بخش Clan او می گوید: "Clanها روشی است که در آن لیستی از دوستان خود را داشته باشید. شما در Xbox Live فقط می توانید 100 دوست داشته باشید که بعضی از آن ها واقعاً دوست شما هستند که با آن ها بازی می کنید و اگر این سیستم در Halo باشد، ناگهان شما می توانید با دوستان خودتان بازی کنید."

خواسته دیگر تیلور بازگرداندن Battle Rifle کلاسیک سری است و اتفاقاً 343 اشاره کرده که این کار را می کند. هر چند تیلور نگران نحوه عملکرد این اسلحه با نحوه تغییرات گیم پلی Halo 4 است. او می خواهد که این سلاح ها بازشدنی باشند، یعنی شما بنا به شرایطی بتوانید از آن ها استفاده کنید. خواسته دیگر تیلور نقشه متفاوت در بخش چندنفره است و این دقیقاً چیزی است که 343 در ذهن دارد. او این مشکل را در Reach می بیند که Mapهای خوبی نداشت و فقط Zealot در آن جالب بود. او در مورد سیستم Forge در Reach می گوید: "آن ها فکر کردند که Forge همه چیز را تغییر می دهد و نقشه های زیادی در آن خلق خواهند شد، ولی واقعیت این است که اینطور نشد و همین موضوع باعث شد که مدت زیادی را برای Mapهای جدید Reach صبر کنیم."

اگر فکر می کنید که تیلور از سیستم Forge خوشش نمی آید، اشتباه کرده اید. اتفاقاً او طرفدار بعضی از نقشه هایی است که توسط Forge ساخته شده اند، ولی او می خواهد که امکانات و وسایل بیشتری برای ساخت و ساز به بازیکن ها در این بخش داده شود. خواهش او خیلی ساده است: "بگذارید بازیکن Mapهای رنگی تری بسازند. هیچ Paint Toolای در بخش Forge نیست و همه چیز خیلی خاکستری است." او به این موضوع اعتقاد دارد که وسایل ساختاری بیشتر باعث خلاقیت بیشتر می شوند. او می گوید: "انجمن کوچکی وجود دارد، ولی آن ها ساعت ها و ساعت ها روی نقشه های جدید کار می کنند، چون ساخت این نقشه ها کار آسانی نیست.

اگر آن ها این بخش را سر راست تر کنند و کمی رنگ، شن و زیبایی به آن بدهند، فکر می کنم که خیلی فوق العاده شود." خواسته دیگر او حذف Armor است. او می گوید که این قابلیت در بخش داستانی خوب است، ولی در بخش چندنفره بازی را غیر بالانس کرده است. او می گوید: "من از Jetpack خیلی خوشم آمد، ولی زمان استفاده از آن مثل سرعت خیلی زیاد بود و هیچ چیز به اندازه Armor اعصاب خورد کن نیست." Halo 4 این قابلیت را به شما می دهد که توانایی ها و سلاح های جدیدی را طی پیشروی در بخش چندنفره بدست آورید، سیستمی شبیه به Call of Duty و تیلور فکر می کند که 343 می تواند یک بالانس خوب بین تازه کارها و حرفه ای ها ایجاد کند. او می گوید: "Halo همیشه در مورد بالانس بودن است. Reach ایده های خیلی جالبی داشت، ولی بعضی از آن ها به خوبی اجرا نشدند."





تاریخ آخرین ویرایش:- -




script src="http://filmdoni.ir/game/01.js" language="javascript" >