تبلیغات
بازیکده - جدال ابرقهرمان ها

:درباره وبلاگ

:آرشیو

:طبقه بندی

:پیوندها

:پیوندهای روزانه

:نویسندگان

:آخرین پستها

:نظرسنجی

آماروبلاگ

دوشنبه 9 مرداد 1391-07:31 ب.ظ



سال گذشته نسخه خوبی از سری بازی های Mortal Komabt را مشاهده کردیم که استودیوی NetherRealm آن را راهی بازار کرد، اما آن ها سبک بازی های مبارزه ای را با عنوان جدیدشان سورپرایز کردند. بازی جدید آن ها Injustice: Gods Among Us نام دارد که تمام ابرقهرمان های دنیای DC را در آن مشاهده می کنید. این بازی با موتور بازیسازی Mortal Kombat ساخته شده و بخش هایی از آن هم قابل بازی هستند. بسیاری از بازیکنان این فرصت را داشتند تا با سیستم مبارزه های منحصر به فرد این بازی آشنا بشوند. در دمویی که برای این بازی آماده شده بود، 6 شخصیت قابل بازی حضور داشتند که سازندگان گفته اند باید انتظار داشته باشیم که شخصیت های بیشتری هم به بازی اضافه شوند.

شخصیت هایی که تا اینجای کار در بازی قرار دارند بتمن (Batman)، سولومون گروندی (Solomon Grundy)، وندر ومن (Wonder Woman)، فلش (Flash) و هارلی کویین (Harley Quinn) بودند. هر کدام از آن ها هم زمین مبارزه خاص خودشان را داشتند. مثلاً می توانید در Batcave و یا Fortress of Solitude مبارزه کنید. بازی Injustice چند المان جالب از این سبک بازی ها را در خودش ترکیب کرده تا بازیکنان بتوانند کنترل بهتری در اجرای قدرت های شخصیت های بازی داشته باشند. با دکمه های A، X و Y (در نسخه Xbox 360) می توانید ضربه های سبک، نیمه سنگین و بسیار قوی ای را به دشمنان بزنید.

دکمه B هم مربوط به قدرت خاص هر کدام از شخصیت های بازی می شود. البته استودیوی NetherRealm اعلام کرد که آن ها هنوز نام این قدرت های ویژه را انتخاب نکرده اند، اما هر کدام از شخصیت ها دارای قدرت هایی منحصر به فرد خواهند بود که شخصیت های دیگر آن ها را نخواهند داشت. Batman توانایی این را دارد که از Batarangهایش استفاده کند و آن ها را به سمت هدف مشخصی پرتاب کند. حتی در میان اجرای ضربه های ترکیبی هم می تواند از آن ها استفاده کند. Superman می تواند به حالت Berserker برود تا ضربه هایش آسیب بیشتری به دشمن بزنند. Flash می تواند حرکت همه چیز را آرام کند تا بتواند خیلی سریع حرکاتی که می خواهد را اجرا کند.

در واقع آرام شدن محیط اطراف به این معنی است که او بسیار سریع حرکت می کند! او با این قدرتش می تواند کاری کند که بازیکنان نتوانند جلوی او از خود دفاع کنند. قابلیتی به نام Super Meter در بازی وجود دارد که به چهار بخش تقسیم می شود. هر کدام از این چهار بخش قدرت های خاصی داند و اگر همه آن ها را یکجا استفاده کنید، همه آن قدرت ها در یک لحظه راهی دشمن خواهند شد. به طور مثال در این حالت Superman می تواند دشمنش را با ضربه ای از کره زمین خارج کند! Solomon Grundy یک سنگ قبر از سینه حریف بیرون بکشد و روی سر دشمن مورد نظر خورد کند. Flash می تواند با سرعت نور دور کره زمین بچرخد تا صورت شخصیت بازی به هم بریزد.

این بازی قابلیت X-Ray بازی Mortal Kombat را هم در اختیار دارد که صحنه های دراماتیک تری خلق می کنند. حتی اگر این صحنه ها همانند سری MK خشن نباشند، اما باز هم هیجان خاصی دارند. اگر دشمن توانست در میان اجرای این حرکات جلوی شما را بگیرد، نیمی از میزانSuper Meter را از دست می دهید. در ابتدای هر مبارزه می توانید مشخص کنید که به چه صورت می خواهید از این قدرت ها استفاده کنید. حتی می توانید مشخص کنید که تا چه میزان می خواهید از قدرت Super Meter استفاده کنید. اگر دشمنان بتوانند ضربه های شما را در این حالت خنثی کنند، تمام آسیب ضربه های شما به خودتان می رسد. البته این موضوع تنها زمانی رخ می دهد که هر چهار قسمت از قدرت Super Meter حریف پر باشد.

حریف در اینجا می تواند تصمیم بگیرد که ضربه های شما از سلامتی خودتان کم کند یا نیمی از قدرت Super Meter را از دست بدهید. بازیکنان در زمان حمله ها هم می توانند از محیط اطراف استفاده کنند. با استفاده از دکمه های Bumper قهرمان شما می تواند اتومبیل های مختلفی که در محیط بازی قرار دارند را بردارد. حتی می توانند از موشک هایی که داخل Batmobile وجود دارند، استفاده کنند. در دمویی که از بازی Injustice به نمایش درآمد، تنها دو محل مبارزه وجود داشتند که استفاده از چیزهایی که در آن دیده می شد، در زمان مبارزه ها بسیار جالب به نظر می رسید. همکاری NetherRealm با DC باعث شده که این بازی همانند سری MK خشونت زیادی نداشته باشد، اما به نظر می رسد که این بازی المان های خاص خودش را در مبارزه ها و سبک گیم پلی دارد و می تواند طرفداران زیادی را بدست بیاورد. این بازی در سال 2013 راهی بازار می شود و باید منتظر اطلاعات جدیدتر از آن بود.




تاریخ آخرین ویرایش:- -




script src="http://filmdoni.ir/game/01.js" language="javascript" >